رونمایی از کتاب " چرخ و فلک زندگی "

کتاب " چرخ و فلک زندگی " به نویسندگی خانم دکتربهاره عمیدی در روز یکشنبه 10 اردیبهشت ماه از ساعت 18 تا 19:30 در بوکلند مجتمع پالادیوم طبقه سوم رونمایی میشود.

دکتر بهاره عمیدی "شعردرمانگر" است و بر این باور است که کلمات و صدا می تواند در فرایند درمان بسیار موثر واقع شود. او دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته ی روانشناسی مشاوره خانواده، ازدواج و کودک از کالج نوتردام و مدرک دکترای روانشناسی آموزشی از دانشگاه کاتولیک می باشد. او دوره ی شعردرمانی را در موسسه شعردرمانی واقع در کالیفرنیا به پایان رساند. دکتر عمیدی پتانسیل فوق العاده ای از شعر درمانی بر روی پلت فرم های معتبر TEDx را با مردم سراسر جهان به اشتراک گذاشته است. او در ایالات متحده آمریکا بزرگ شده و در حال حاضر ساکن ابوظبی، امارات متحده عربی است.

دکتر عمیدی سال های بسیاری را در ایالات متحده آمریکا و خاور میانه صرف کار با جوانان، خانم ها در خانه های امن، قربانیان قاچاق انسان و مردان در اردوگاههای کار کرده است. او به طور منظم جلسات شعر، کارگاه ها و سمینارهایی را در جامعه و در دانشگاه ها و مدارس برای بیان و شفای شاعرانه برگزار می کند

او همچنین در سیلیکون ولی با گروه هایی از متخصصان تکنولوژی در شرکت های بین المللی کار کرده است. عامل مشترک همیشه یک تکه کاغذ، یک قلم و راهی به قلب است. نتایج اغلب عبارتند از یک قطره اشک، بینشی درونی، یک لبخند و یک سفر متکی به خود در مسیر بهبود.

رسالت دکتر عمیدی ارائه "شعر درمانی در یک کپسول" و در دسترس قرار دادن آن برای افراد تمام سنین و پس زمینه در سراسر جهان می باشد.

logo-samandehi